Eén aanspreekpunt voor al uw vragen

Een veel gehoord probleem is dat er bij grotere woningaanpassingen heel veel verschillende partijen langs moeten komen en dat mensen daar geen zin in hebben. Voor de mensen zelf is dat teveel gedoe of raken het overzicht kwijt. En als u het moet regelen voor bijvoorbeeld uw ouders, dan kost dat enorm veel kostbare tijd.

Het Adviescentrum Comfort en Veiligheid (ACV) werkt binnen haar concept samen met verschillende partners op het vlak van woningaanpassingen en bevordering van zelfredzaamheid in en om de woning. Samen kunnen wij de klant volledig ontzorgen bij aanpassingen/renovaties in, aan en om het huis. ACV regelt de gehele coördinatie. U heeft slechts één aanspreekpunt.

Zo werken wij samen met een aannemers-, elektrotechnisch-, interieur- en hoveniersbedrijf.

Daarnaast zijn er diverse kwaliteitspartners, zoals bijv. Vierstroom, Vegro Thuiszorgmiddelen en Pronk Ergo met wie ACV samenwerkt. Voor de klant is dit een ideale situatie.

Als Adviescentrum Comfort en Veiligheid willen wij dé technische adviseur zijn in de regio rond Rotterdam op het gebied van comfortabel en veilig wonen.

Kwaliteitspartners:

Edelhertstraat 2, Capelle a/d IJssel,